Rejestry, ewidencje, archiwa | Kontrole | Zarządzenia | Sprawozdania finansowe
Deklaracja dostępności
Certyfikat Szkoły Nowych Technologii
Projket był realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne oraz firmę Microsoft w ramach międzynarodowego programu Microsoft Partners in Learning, znanego w Polsce pod nazwą Partnerstwo dla Przyszłości. Celem naszej inicjatywy było przekazanie nauczycielom i uczniom najnowszej wiedzy i udzielenie pomocy w opanowaniu praktycznych umiejętności z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych.
W ramach projektu nauczyciele Naszej szkoły poznali rozwiązania informatyczne ułatwiające nauczanie zgodnie z wymaganiami nowej podstawy programowej. Program szkolenia
Lekcja we wrześniu 2012 r. z wykorzystaniem e-narzędzi obejmował m.in.:
• prezentację nauczania z wykorzystaniem platformy edukacyjnej WSiPnet.pl;
• naukę obsługi programów dla szkół (Live@ED, DreamSpark, ITAcademy);
• pracę z multibookami, czyli elektronicznymi podręcznikami dla nauczycieli;
• lekcję pokazową w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem e-narzędzi.
Na drugim etapie szkoleń – zgodnie z duchem nowoczesnej edukacji – nauczyciele kształcili się online. Zwieńczeniem ich spotkań z nowymi technologiami było wykonanie zadania: „Sprawdzian w sieci, prezentacja w chmurze. Pokaż, jak przeprowadzasz sprawdzian, wykorzystując możliwości WSiPnet.pl oraz usługi Sky Drive”.
W ramach projektu Naszą szkołę odwiedzili przedstawiciele firmy Microsoft, którzy przeprowadzili prezentację dla uczniów obejmujących następujące zagadnienia:
• Programowanie kontrolera Kinect
• Programowanie urządzeń mobilnych z systemem Windows Phone
• Platforma DreamSpark i StudentLive
Uczniowie biorący udział w warsztatach otrzymali kody umożliwiające bezpłatny dostęp do legalnego oprogramowania, w szczególności narzędzi developerskich .
metryczka
Wytworzył: dyrektor ZSTiO Stanisław Dzwonnik (24 stycznia 2013)
Opublikował: skorka_j (24 stycznia 2013, 13:49:21)
Ostatnia zmiana: Jolanta Skórka (11 maja 2017, 16:17:56)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4685